Aktivitetspas

TILMELD dit barn til aktiviteter i Ribe – helt gratis.

Forældre kan finde aktivitetspasset på https://app.unitii.dk/aktivitetspasset/ – hvor hver aktivitet er beskrevet med dag/tidspunkt og aldersgruppe.

Ribe Badminton Club er sammen med foreninger i Ribe åbnet op for flere børn & unge,  som helt gratis kan besøge klubber op til 3 gange hvert sted. De skal bare tilmelde sig de forskellige aktiviteter på app’en og foreningerne vil stå klar til byde alle velkommen.

Aktivitetspas i Ribe er nu skudt i gang for alvor med stor opbakning fra Ribes skoler, Vittenbergskolen, Ansgarskolen og Riberhus privatskole.

I alt 1400 elever har deltaget i arrangementerne, hvor aktivitetspasset blev præsenteret. Alle klasser på skolerne har modtaget et gratis aktivitetsnet med bolde og legeudstyr til frikvarteret, som er sponseret af vores lokal bank, Skjern Bank.

Aktivitetspasset vil sprede sig ud i hele landet så mange flere børn og unge kan live en del af fællesskabet.

Download Unitii app’en her og den findes også i App store eller på Google Play.