MOTIONISTER I RBC

MOTIONISTER I RIBE BADMINTON CLUB

Sæsonstart for motionister og Fleksifjer mandag den 4. september 2023

Vi spiller i Ribehallen, og vi tilbyder forskellige typer medlemskab:

Motionister som lejer en bane én time om ugen. Medlemmerne har fortrinsret på deres bane fra sidste sæson og har fået mail omkring dette inden sæsonstart. For nye medlemmer har vi ledige baner mandag fra kl. 18-19 og 21-22, tirsdag fra kl. 19-20 og 20-21, onsdag fra kl. 18-19 og 20-21 og torsdag fra kl. 19-20.

Fleksifjer. Her møder man op, når man kan, og der spilles primært double. Parrene skifter i løbet af aftenen, og passer antallet ikke lige, skiftes man til at tage en puster i lænestolene.

De mest erfarne spiller torsdag fra kl. 20-22

Øvrige motionister spiller tirsdag fra kl. 20-22 (her er der mulighed for instruktion nogle gange i løbet af sæsonen)

Du kan melde dig til her på siden under Tilmelding

Ellers kontakt Camilla Hansen på tlf. 28 40 61 07 eller [email protected]

Formiddagsfjer.

Vi har opstartet et formiddagshold hver onsdag fra kl. 9:30-12.

Pris pr. gang kr. 35,00, som betales med MobilePay/kontant på dagen.

Engangsbeløb på kr. 100,- til dækning af indmeldelsesgebyr samt bolde betales under  Tilmelding.

Vi starter med kaffe/the og en bolle med smør i spisesalen, hvorefter der er frit spil i hallen på bane 2-5.

Salg af fjerbolde: klubben sælger gode bolde til kr. 185 pr. rør. Kontakt Hans Aksel Kløverpris, som spiller i hallen mandag og torsdag fra kl. 20-21.